BannerTopMov

Anuncios

BannerSuscripcion

Sèpia amb ceba

Recuperem un altre clàssic!

Ingredients:
  • 3 sèpies
  • 1 kg de cebes
  • oli d'oliva
  • 1 got de vi blanc o ranci
  • sal
Preparació:
Netejar les sèpies i tallar-les a trossos petits. Tallar les cebes. En una cassola posem un bon raig d'oli d'oliva. Hi afegim la sèpia, la ceba i el got de vi (pot ser blanc o ranci segons gustos o existències), i ho deixem coure a poc a poc, fins que quedi tot confitat. (Triga una bona estona, dons s'han d'evaporar tots els sucs que desprenen la sèpia i la ceba). El tastarem i rectificarem de sal si s 'escau, (donat que la sèpia ja dona un cert sabor salat, potser no caldrà, en tot cas depèn de com ens agradi). Imprescindible, si es vol gaudir de veritat, acompanyar-ho amb un bon pa per sucar-hi.

Salmón marinado

Este fin de semana me he dedicado entre otras cosas a cocinar para congelar, y he querido recuperar una receta que hace muchos años hacia habitualmente. Compre una cola de salmón, de aproximadamente 2 kilos, pedí que me lo hicieran en dos lomos y le quitaran las espinas, y ya en casa me puse manos a la obra.
Tener a mano salmón marinado ofrece muchas posibilidades y nos puede sacar de algún apuro. lo podemos servir como aperitivo, en rollitos, en una pizza, en una quiche, ...



Conejo marinado al horno


No hace mucho habíamos programado una barbacoa de conejo. Todo estaba preparado: el carbón, las guarniciones, y por supuesto, también el conejo. Pero el cielo no estaba por el tema y nos acompañó con lluvia, total la comida en el aire. Y en el intento de "salvar los muebles" Pilar improvisó esta receta, fácil y sencilla, pero de un sabor espectacular.